Friday, October 24, 2008

Half Day =P

Ugh, I hate half days. I'm so extremely BORED!

So I decided to post some quizzes. I noticed I haven't posted any in a really long time. I miss them. (Haha, I know y'all don't) =)


You Are Monday





Like this day of the week, you are ruled by the moon.

More than anything, you are flexible.



You are moody and impressionable. You are easily influenced by the world around you.

And while you can be temperamental, you eventually adjust.



While Mondays tend to be the hardest day for people, you don't mind getting back to regular life.

You're the one waking up early and making the coffee while everyone else complains.




What Day of the Week Are You?
You Are 35% Hyper



You aren't exactly hyper, but no one would accuse you of being lazy either.

You have enough drive to get everything done - with energy to spare.



You don't get overly worked up or rushed. You'll happily take your time.

And you definitely enjoy your down time. You can only be hyper for so long.



Unlike more hyper types, you don't have a ton of interests and friends.

You prefer concentrating on what matters to spreading yourself too thin.

How Hyper Are You?
You Are a Bullmastiff



You are confident, reasonable, and very calm. Nothing shakes you up.

It's likely that you were a bit wild when you were younger, but you've gotten that out of your system.



The only time you get aggressive is when someone tries to threaten or harm you in some way.

There's a little bit of wolf underneath all that sheep's clothing!



What Breed of Dog Are You?
You Are a Caramel Latte




You often are feeling indulgent - and you go ahead and indulge yourself.

You are very creative. And you know you need to stimulate your senses to get your creative juices flowing.



You are a truly optimistic person. You see the best in yourself and in everyone else.

Your life can be a bit messy at times, but the most beautiful things come out of your chaos.


What Flavor Latte Are You?
You Are 20% British



Listen mate - you're definitely not British. Or Australian. Or Canadian even.

British culture is simply not your cup of tea. And you're obviously off your trolley!



If it just so happens that you live or come from Great Britain, you're still not British.

There's not really anything British about you. Do you even like football matches or beer?



How British Are You?
You Are A Peanut



You are popular, even with people who tend to have picky taste.

Kids love you, as do dogs. From rednecks to snobs, most people have a place for you in their hearts.

As popular as you are, there are some people who can't be near you.

Don't take it too personally. There's just a few people you rub the wrong way.


You Will Die at Age 76



You're pretty average when it comes to how you live...

And how you'll die as well.


Your Famous Last Words Will Be:



"I can pass this guy."

You Are Vanilla Ice Cream




Flexible. Easygoing. Classic.

Happy Friday! =D

Peace.

~*::♫♪♥'.victoria.'♥♪♫::*

21 comment(s):

Bella said...

thanks for dropping a comment(:. ill blog; keep it up

Karl [with a K] said...

yeh, but as i think ive mentioned before, the people in this school are very oblivious and stupid.

and, if you go to any of radioheads or muses' videos on youtube, you will always find a long 'muse vs radiohead' war becuase they are known to be so alike.

its actually quite funny. when radiohead-frontman thom yorke was told 'other bands such as coldplay, muse and keane are following your footsteps and copying your music to become famous'. thom yorke replies with 'good luck with kid a!'


kid a is their fourth album. the scariest. the most complex. and the band nearly split because it was so hard to make. and it resulted in a superb album, but with radiohead cronically depressed.

indeed, it worked out all good :)

but u must buy kid a when you find it. its by far the best-constructed album ever.

krl

Karl [with a K] said...

yes, thom is the only gay id turn gay for lol

and i think there is only about two people i actually like in my school. dont tell them i sed that.

krl

Karl [with a K] said...

oh no, he isnt already gay...

have you heard of 'bloc party' before?

and what do you think of taylor buying the sme radiohead as you did. couldnt yous have just lend eachother the cd?

krl

Karl [with a K] said...

you should try them. their new stuff is crap though. soooo dancey. their early stuff is great. try this song;
http://au.youtube.com/watch?v=2R6S5CJWlco&feature=related

its helicopter. and its great.

krl

Karl [with a K] said...

no, not like hellogoodbye. a bit dancier.

and it will be worth the wait

krl

Karl [with a K] said...

no, thats their earlier stuff. its not dancey.

im cuyrrently working on a new title for my blog. i would like to change the 'dead air space' to 'the bright side of insomnia' but its hard to do.

hmmm

krl

Karl [with a K] said...

three hours and photoshop

Karl [with a K] said...

umm... no, you said that wrong. you just said something about owls. im not quite sure what you were trying to originally say

krl

Karl [with a K] said...

no, frais (i think) means cool

and krosemarie sez im 'a rad guy'. how am i a rad guy? do u think im a rad guy?!

krl

Karl [with a K] said...

argh!

well, i guess, being a rad guy is a good thing. i shouldnt be complaning. i just dont understand what makes me a rad guy. pfft...

i was gonna ask a question there, but i now wont. i dont think its a wise question.

did u like bloc party?

krl

Karl [with a K] said...

gosh. idioteque at full voume on my $300 USD speakers. beautiful. gotta love that bass.

ok, well, this was gonna be the question;

if you knew me in real life, do you think youd go out with me?

dont get the wrong idea from that.
i ask everyone on blogger. lol
i might have even asked u before.

krl

Karl [with a K] said...

id probably date u too. u sound rly cute.

and, for once, i would like you to get the wrong idea from that


:D

krl

Karl [with a K] said...

'i know. im adorable'

lol. funny...

im having great difficulty on his bright side of insomnia thing. its annoying me now.

and ii just dont feel the same after i wahed 'united 93' last nie. thats one scary movie. have you saw it? its about 9/11...

krl

Karl [with a K] said...

i think i watched that...

ive ran out of conversation now...
oh! i know-

i must say, 99.9% of australia's music taste is bad. they're all mainstreamers. which sucks. and i can never find anyone to go with me for all the concerts i wanna go to :(

its an unhappy place here

krl
krl

Karl [with a K] said...

no. no-ones heard of hellogoodbye

bands like living end, ac/dc, wolfmother, simple plan, coldplay etc

but mainly shit like chris brown, rihanna, kanye west, 50 cent etc

its all a load of crap

and i cant find anyone to come with me to the bloc party concert so now i cant go

krl

Karl [with a K] said...

well yeah, obviously. nah, no-one here is interesting simply in listening to a band theyve never heard of.

they are gay.

krl

Karl [with a K] said...

indeed. they must just be jealous. it wont be kinda cool if u were here or if i was there, then id finally have someone special to go with. a 'rad' girl

:D

krl

Karl [with a K] said...

you too

:)

but, back to business.
i dont think you'll like this song but still, you should youtube it; here it is; http://au.youtube.com/watch?v=LUDR7s2D5MM

its called 'crazy beat' by the band blur. its strange, but i love the guitarwork in it

krl

Karl [with a K] said...

i got the bright side of insomnia thing done, but for the picture in the background i had to keep the 'green plastic copyright' part, which sucks. so yeh, its kinda ruined but still, i'll just use it.

and nighty-night.

ttyl

krl

Beaut!fully Br()ken said...

Hi!!
Wow....I love these quizzes !! Ok..so..I'll die at 80 :) hehe !!
Thanks for your comment!! =)